Algemene werkwijze
Bent u op zoek naar een bouwbedrijf of interieurbouwer welke zowel voor als tijdens en na een project net zo betrokken is als u? Neem dan contact op met Koks Bouw en Interieur, gevestigd in Alphen NB. Gedurende alle fases binnen een project wordt er met u meegedacht en ons team van vakmensen is pas tevreden als u dat ook bent!
Persoonlijk gesprek
Persoonlijk contact en betrokkenheid staat hoog in het vaandel binnen het team van Jeroen Koks. Wij komen dan ook graag persoonlijk bij u langs op locatie, of maken waar gewenst een afspraak bij ons op kantoor, om al uw wensen en ideeën te bespreken.
Inventarisatie van uw wensen
Alle voorkomende werkzaamheden brengen wij vooraf in samenspraak met u in kaart. Op basis van het overzicht van wensen en keuzes sturen wij u een vrijblijvende offerte toe. Afhankelijk van de opdracht (gericht op bouw of interieur) bespreken we tijdens het inventariseren onder andere de volgende onderwerpen:
- Het bouwproject / het interieurproject
- Bouwtekeningen
- Vergunningen
- Omvang van de werkzaamheden
- Materiaalsoorten
- Eventueel stukadoor-, elektra-, schilder- en/of loodgieterswerk
- Subsidiemogelijkheden
- De gewenste bouwperiode
Offerte en opdrachtbevestiging
U ontvangt uiterlijk binnen twee weken na het kennismakingsgesprek, tenzij anders afgesproken, een geheel vrijblijvende offerte. Wij stellen deze offerte duidelijk op, zodat u een goed beeld krijgt van de verschillende werkzaamheden die plaats zullen gaan vinden. Hierdoor worden misverstanden over wel of niet opgenomen werkzaamheden voorkomen. Wanneer u akkoord gaat met ons voorstel (eventueel na enkele aanpassingen), ontvangt u van ons een opdrachtbevestiging ter ondertekening. Hierin zullen wij ook de start- en opleverdatum vermelden welke wij altijd voorafgaand aan een project met u afstemmen.
Planning en uitvoering
Wij werken al vele jaren nauw samen met een stukadoor, elektricien, schilder en loodgieter. U kunt er op rekenen dat alle werkzaamheden goed op elkaar afgestemd zijn zodat alles volgens planning verloopt. Nauwkeurigheid en oog voor detail is bij ons een vanzelfsprekendheid. Niet alleen als het gaat om de uitvoering van ons vak, maar ook als het gaat om opruimen. Mensen kunnen vaak tegen een verbouwing opzien vanwege angst voor overlast of rondslingerend bouwafval. Hier houden wij te allen tijde altijd rekening mee. Wij streven ernaar aan het einde van de werkdag alles netjes achter te laten. Daarnaast maken wij ook gebruik van stofschotten.
Tussentijds contact en oplevering
Persoonlijke aandacht voor de klant vinden wij erg belangrijk. U werkt daarom ook maar met één contactpersoon gedurende het proces. Tussentijds bespreken wij regelmatig de voortgang met u, zoals afstemming van de werkzaamheden en eventuele wijzigingen in de uitvoering. Na oplevering nemen wij uiteraard alles met u door om te controleren of alles voldoet aan de eisen en of alle werkzaamheden zoals voorafgaand afgesproken zijn uitgevoerd.
Betalingsregeling
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. In de opdrachtbevestiging staat het aantal betaaltermijnen vermeld. Dit is afhankelijk van de aanneemsom en de bouwtijd.
Meer informatie?
Voor meer informatie of specifieke vragen kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij zijn u graag van dienst.